Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MalaKrolewna | użytkownik

imię i nazwiskoLena adresBydgoszcz zarejestrowany26.04.2007 @21:56:13 ostatnio na stronie19.04.2013 @10:18:19

daj mi ciastko francuskie z kremem.
przytul.
zabierz do galerii wymyślać znaczenia znaków coś znaczących lub i nie.
pozwól być sobą.

i wydłuż boże dzień o jakieś 20 godzin.
amen.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwlenakaluzna.pl Gadu-Gadu1803969
digarty36 komentarze502 posty na forum162

komputer / sprzęt
agfa karat art deco z 1937. po dziadku.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ladmen    22.12.2007 @13:48:38
dziekuje za komentarz.pozdro
~lukeone    05.12.2007 @08:50:33
Tak kllient strasznie marudzi
_______
---
Fuck the fame. Get the name, and kick the game.
~como    02.12.2007 @21:52:52
witam... serdecznie mam pytanko odnośnie tego http://www.digart.pl/forum/temat/494244/Trojmiasto_-_praca_dla_fotografa_-_grafika_raczej_amatora.html ogłoszenia .....a konkretnie czy jest nadal aktualne ?
~mimivalentine    29.11.2007 @17:01:36
teraz nie mam juz linka, ale costam widzialam na forum. no trudno ;]
+michalkolasa    28.11.2007 @21:28:57
ni mam pojecia
~pracus    28.11.2007 @19:10:39
B3
calej przestrzeni?
ma byc masywne, wyzywajace i uderzajace
~olalolo    28.11.2007 @13:31:46
dzięku ję.
~qu4ku    28.11.2007 @13:00:16
cześć mała królewno
_______
sprawdz: http://qu4ku.deviantart.com | 'wake. create. sleep. dream'
~mimivalentine    28.11.2007 @12:31:00
hej
nie wiem, dlaczego nie moge odp na forum, w zwiazku z tym mam pytanie tutaj - czy ogloszenie jest nadal aktualne? jesli tak, chetnie sie podejme. pozdrawiam.
~yellow    20.11.2007 @22:34:29
jojo spoko jak zwykle ;]
nie umawiam sie z Toba na piw juz wiecej bo sie zwyczajnie nie da!

u mnie? hmm dziwnie ale wporzo
stracilem prace znow;D
ale pitole i nie szukam nic do konca roku, mam powazne prywatne zlecenia i caly czas walczde ze soba by na wlasna reke nie zaczac dzialac. humm

opowiadaj lepiej co u Cie?
_______
<color green>
Were you born to resist or be abused?
http://www.cyfrowa.pukawka.pl cyfrowa.pukawka.pl
http://www.foofighters.pl Foo Fighters
http://www.radiohead.art.pl Radiohead
http://www.yellow.shl.pl Presell
~yellow    14.11.2007 @08:33:03
co tam cioteczka slychowaC?
_______
<color green>
Were you born to resist or be abused?
http://www.cyfrowa.pukawka.pl cyfrowa.pukawka.pl
http://www.foofighters.pl Foo Fighters
http://www.radiohead.art.pl Radiohead
http://www.yellow.shl.pl Presell
~PabloDeMarchi    13.11.2007 @22:12:52
chyba lubisz niebieski kolor, fajne profilewe, pozdrawiam
~hubcio666    13.11.2007 @22:05:04
hej, możesz napisać mi coś więcej o tej pracy dla grafika 3d
+Lindesmon    12.11.2007 @17:37:16
chyba nie ma czego, jestem nudny
_______
i znajdę punkt przebicia na drugi brzeg świadomości
+Lindesmon    12.11.2007 @14:46:38
i nie poznałas mnie.
_______
i znajdę punkt przebicia na drugi brzeg świadomości
+Tofiq    08.11.2007 @22:52:05
chcialabys dostawac palpitacji serca na widok fruwjącej ćmy wielkosci ucha?
nie ma czego zazdroscic

acz ciesze sie ze sie grafika podoba

ps. sympatyczne profajlowe
~cocoNutz    08.11.2007 @20:56:52
do Gdyni? przed 17 np? czy za późno? jak coś to środy mam totalnie luźne, cały dzień mogę siedzieć, czwartki w sumie też.

PS podasz mi dokładny adres przez gg? dzięki (:
_______
everything counts in small amounts
~cocoNutz    08.11.2007 @15:41:15
zrobię zdjęcia + szparowanie, to potrafię doskonale, nie to co 3d

naprawdę(:
_______
everything counts in small amounts
~RozewiczRozanska    29.10.2007 @11:30:29
jak fajnie spotkac tu takie osoby... OBIEKTYWNE a nie palajace zadza niszczenia ktore nie glaszcza za byle co dzieki!
ostatnio edytowane: 2007-10-29 11:35:15
_______
Skąd wiem, że nie mam przyjaciół? To bardzo proste. Odkryłem to owego dnia kiedy miałem zamiar się zabić, żeby im wypłatać figla, żeby ich ukarać w pewnien sposób...
~RozewiczRozanska    29.10.2007 @11:24:48
niestety... ale sie zgadzam pozdr
_______
Skąd wiem, że nie mam przyjaciół? To bardzo proste. Odkryłem to owego dnia kiedy miałem zamiar się zabić, żeby im wypłatać figla, żeby ich ukarać w pewnien sposób...
~vajrus    22.10.2007 @15:24:24
"wydłuż boże dzień o jakieś 20 godzin.
amen." :rotlf: jestem ZA
~lukeone    28.09.2007 @11:34:59
Dzieki za kom
_______
---
Fuck the fame. Get the name, and kick the game.
~yellow    26.09.2007 @20:28:33
nie na zawyzonych mi zalezy

S.
_______
<color green>
Were you born to resist or be abused?
http://www.cyfrowa.pukawka.pl cyfrowa.pukawka.pl
http://www.foofighters.pl Foo Fighters
http://www.radiohead.art.pl Radiohead
http://www.yellow.shl.pl Presell
~vitoslav    21.09.2007 @13:32:57
Moje ego zostało mile połechtane dzięki i zapraszam ponownie!
~wystawjezyk    07.09.2007 @09:14:16
nie będę ciął tym pieskom łapek . zapamiętaj sobie !

dzięki
_______
"powinna być taka emotka że walisz kogoś kutasem po mordzie"
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt